loading...
پمپ شناور
بامین تهویه بازدید : 54 یکشنبه 23 خرداد 1400 نظرات (0)

اساساً یک پمپ آب بی صدا برای کاهش سطح صدا و ایجاد یک کار بی صدا طراحی شده است. پمپ باعث افزایش حجم و فشار آب خارج شده از شیرهای منزل و باغ شما می شود. این کار در سهولت انجام کارهای روزمره مانند شستن ظرف ها ، دوش گرفتن و مسواک زدن بسیار کمک می کند.

سطح صدای پمپ های آب بی صدا معمولاً زیر 50dB (دسی بل) باقی می ماند. با این حال ، برخی از پمپ های آب بسیار آرام حتی می توانند به زیر 23dB برسند. صدای پمپ نه تنها به دلیل کار موتور ایجاد می شود ، بلکه به دلیل سر و صدایی است که در اثر اصطکاک جریان آب بین آب و دیواره لوله ایجاد می شود.

پمپ آب بی صدا


پمپ آب بی صدا می تواند به شبکه اصلی (آب شهری) یا مخزنی که در کنار خانه شما قرار دارد متصل شود. اگر فشار آب از شبکه شما ناپایدار باشد یا اگر منبع تغذیه شما برای رسیدن به شیرهای سطح بالای خانه شما مشکل داشته باشد ، داشتن پمپ آب بی صدا توصیه می شود. پمپ های آب بی صدا را می توان برای کاربردهای مختلفی از جمله: آکواریوم ، طبی ، فواره ، استخر و همچنین خانه ، لوازم آشپزخانه ، دوش ، لوازم حمام و گردش آب استفاده کرد.

تفاوت بین پمپ آب بی صدا و پمپ تقویت کننده منظم؟


منبع آب هرچه باشد ، هنگام مکش آب به داخل پمپ ، گردش آن و بیرون راندن آن ، همزمان با رساندن آب از سیستم پمپ عبور کرده و پمپ را خنک می کند.

بیشتر پمپ های بی صدا ، در مقایسه با پمپ های معمولی که هوا خنک می شوند ، آب خنک می شوند. آنها همچنین دارای بدنه های جذب کننده صدا و مخازن فشار کوچک هستند تا از دویدن زیاد جلوگیری کنند.

پمپ های آب شناور به طور کامل در مخزن آب شما غوطه ور هستند ، از این رو یک عملکرد کاملاً بی صدا را ارائه می دهند.

بوستر پمپ های اتوماتیک با پروانه های چند مرحله ای عملکردی آرام و بی صدا را فراهم می کنند و باعث می شوند که بوستر پمپ روی سیستم های لوله کشی طولانی تر یا افزایش ارتفاعات خیلی زیاد کار نکند.

پمپ تقویت کننده با درایو سرعت متغیر ، قدرت پمپ و جریان آب را تنظیم می کند. درایو دور متغیر شروع و توقف بی صدا را کاهش می دهد که باعث کاهش نیروی چرخشی شدید می شود ، بنابراین باعث صرفه جویی در انرژی و افزایش عمر موتور می شود. این یک جریان بسیار ثابت آب از هر شیر باز فراهم می کند ، مهم نیست که چند شیر آب به طور همزمان باز هستند.

مزایای استفاده از پمپ آب بی صدا چیست؟


سبک ، جمع و جور ، قدرتمند و آسان برای استفاده
نصب آسان و بدون تعمیر و نگهداری
سطح صدا در مقایسه با پمپ پنتاکس معمولی (همان حجم یخچال) بسیار کم است
حتی در شب هنگام باز کردن شیر آب و یا شستشوی توالت ، همسایگان یا کسی را که در داخل خانه قرار دارد مزاحم نمی کند


معایب پمپ آب بی صدا چیست؟


بوستر پمپ آب بی صدا کمی گرانتر از بوستر پمپ معمولی است
پمپ های آب بی صدا توصیه می شود.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب بی صدا در لینک روبرو : پمپ آب بی صدا

بامین تهویه بازدید : 47 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

پمپ آب فشار دستگاهی است که برای پمپاژ آب از مخزن آب به دستشویی ، آشپزخانه ، باغ یا هر مکان دیگری که به آب نیاز دارد استفاده می شود. پمپ فشار را پمپ آب یا پمپ فشار برای خانه نیز می نامند.

انواع مختلفی از پمپ های فشار برای خانه ها در بازار وجود دارد. انتخاب ماشین آلات بر اساس اندازه و مساحت کل مکان است. اگر مکان بزرگ باشد ، به پمپ فشار با نیروی بیشتری نیاز است و بالعکس.

علاوه بر استفاده از پمپ آب به عنوان بخشی از سیستم تأمین آب در خانه ، از پمپ فشار آب همچنین می توان برای تخلیه آب انباشته شده در زیرزمین پس از سیل استفاده کرد. به طور کلی ، بیش از یک کاربرد پمپ فشار آب برای خانه وجود دارد.

 
هنگام انتخاب پمپ آب فشار به دنبال چه چیزی باشید؟


هنگام انتخاب پمپ آب فشار برای مصارف خانگی ، همیشه باید در نظر گرفتن فاصله کل پمپ فشار تا دورترین محل خروجی آب و میزان فشار دستگاه برای تحویل آب باشد.
 

وسعت منطقه چقدر است؟


با فضا و مساحت بیشتر ، پمپ فشار به یک موتور یا موتور با اندازه بزرگتر نیاز دارد تا آب را با موفقیت به تمام دهانه های خروجی آب در خانه یا چمن های باغ بکشاند. بنابراین ، همیشه قبل از خرید پمپ های آب ، اندازه گیری مساحت دستگاه را ابتدا انجام دهید.
 

میزان خروجی آب چقدر زیاد است؟


مورد دیگری که باید به آن توجه کنید ، ارتفاع دهانه های خروجی آب در خانه است. به طور معمول ، اگر خانه ای یک طبقه باشد که پمپ فشار را اعمال می کند ، در صورت ورود سیستم پاشش آتش ، بالاترین سطح دهانه خروجی آب باید در حدود سطح سقف باشد.

اگر خانه ای دو طبقه باشد ، بلندترین ورودی آب می تواند حدود 5 تا 6 متر ارتفاع داشته باشد. مهم نیست که خانه چند داستان داشته باشد ، باید اندازه گیری قد نیز انجام شود. هرچه محل های خروجی آب بالاتر باشد ، فشار آب برای پمپاژ آب تا انتهای خروجی های ساختمان بیشتر می شود.
 

پمپ چقدر ساکت است؟


ساکت بودن ممکن است یکی از رایج ترین الزامات انتخاب پمپ فشار برای خانه باشد. برای از بین بردن صداهایی که پمپ آب ایجاد می کند ، ممکن است به مخزن فشار نیاز باشد. پوشش پمپ به پمپ آب پنتاکس نیز می تواند مفید باشد ، اما باید از جریان هوا مراقبت کرد یا دستگاه می تواند بیش از حد گرم شود.

همچنین مدل های پمپ آب وجود دارد که ادعا می شود صدای کمتری ایجاد می کنند. توصیه می شود برای انتخاب بهترین دستگاه برای خانه با تامین کنندگان یا تولید کنندگان پمپ فشار برای مصارف خانگی مشورت کنید.

 
 

انواع پمپ آب فشار چیست؟


انواع پمپ های فشار برای خانه ها بر اساس هدف استفاده شده طبقه بندی می شوند و در اینجا فقط برخی از انواع پمپ های آب وجود دارد که متداول ترین آنها برای استفاده در خانه است. پمپ های فشاری که مخصوص استفاده های صنعتی یا محل کار هستند در اینجا گنجانده نشده اند. متداول ترین انواع پمپ های فشار برای خانه ها پمپ های مخزن ، پمپ های چاه ، پمپ های زیر آب و پمپ های مخزن آب هستند. همه آنها با اهداف خاص متفاوت از یکدیگر هستند.
 

پمپ مخزن


پمپ های مخزن ، پمپ های آبی هستند که آب را از فونداسیون یا زیرزمین خانه ای که باید آب خارج شود ، پمپ می کنند. هنگامی که پمپ مخزن کار می کند ، ابتدا آب را جمع می کند و پس از رسیدن به ظرفیت ، آب را به لوله تخلیه آزاد می کند. این نوع پمپ آب پنتا فقط برای هدایت آب تمیز زیرزمینی طراحی شده است. پمپ پایه از نوع معمولی پمپ مخزن است. این دستگاهی است که بالاتر از سطح کار می کند ، به این معنی که پمپ و همچنین دستگاه در سطح بالا و دور از آب قرار دارند.

استفاده از این نوع پمپ ها ممکن است گاهی بیش از حد گرم شود. در نتیجه ، تعمیر و نگهداری دستگاه مهم است. همچنین ، این نوع پمپ فضای مشخصی را اشغال می کند ، بنابراین معمولاً در نزدیکی اتاقهایی که به احتمال زیاد آب جمع می شوند ، نصب یا نصب می شود.
 

پمپ شناور


پمپ شناور در واقع نوعی پمپ مخزن هستند ، با این حال نسبت به پمپ های پایه تفاوت دارند. پمپ شناور مانند لوله ای با پمپ و تمام اجزای موجود در پمپ به نظر می رسد. آب را ذخیره نمی کند. در عوض ، مستقیماً به لوله متصل می شود تا آب را پمپاژ کرده و از طریق لوله به مخزن آب منتقل کند. جمع کننده آب نیازی به نزدیک بودن محل پمپاژ ندارد و پمپ شناور هنگام کار در آب قرار می گیرد. بنابراین ، مکان بسیار کمتری نسبت به پمپ های مخزن معمولی اشغال می کند و مانند پمپ پایه دارای مشکل خنک کننده نیست.
 

پمپ آب خوب

پمپ های چاه بسیار شبیه پمپ فشار معمولی برای خانه ها هستند زیرا همچنین به عنوان بخشی از سیستم آبرسانی خانه ها در نظر گرفته می شوند. پمپ چاه آب را از منبع آب زیرزمینی به داخل خانه ها هدایت می کند. همچنین چند نوع زیر پمپ چاه نیز وجود دارد. پمپ چاه کم عمق برای استخراج آب از منبع زیرزمینی در فاصله 25 فوت طراحی شده است

 

سطح زمین در حالی که یک پمپ چاه عمیق پمپیران وجود دارد که می تواند آب را از 25 فوت تا 100 فوت دورتر از زیر زمین هدایت کند. برخی از پمپ های چاه عمیق می توانند به منبع آبی برسند که 400 فوت در عمق زمین قرار دارد.
 

پمپ آب مخزنی


منبع آب یا مخزن فشار به عنوان ذخیره آب استفاده می شود. هنگامی که یک موقعیت اضطراری مانند قطعی برق اتفاق می افتد ، مخزن آب برای جایگزینی سیستم های آبرسانی منظم کار می کند. این نوع پمپ فشار همچنین به افزایش طول عمر سیستم آبرسانی کمک می کند تا بارگذاری اجزای الکتریکی پمپ های آب را تقسیم کند. وقتی مخلوط آب مرتب شود ، نقش مخزن آب بیشتر یک گزینه است. منبع آب هنگام استفاده از آن ساکت می ماند ، اما قطعاً هر زمان که لازم باشد می تواند یک پشتیبان بسیار قدرتمند باشد.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

بامین تهویه بازدید : 47 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)


ما قصد داریم شما را درمورد نگهداری رادیاتور و همچنین کمک به روند تصمیم گیری قبل از خرید رادیاتور ، تا حد ممکن مطلع کنیم. هنگام خرید رادیاتورهای Stelrad به صورت آنلاین ، ما دوست داریم کارها را ساده تر کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد همه موارد مربوط به رادیاتور به ادامه مطلب بروید.

در زیر به لینک برخی از سوالات متداول در مورد رادیاتورها مراجعه کنید.

چه اندازه رادیاتور مناسب من است؟


ابزار جستجوی اندازه رادیاتور مفید ما به شما کمک می کند تا مشکلات مربوط به اندازه را که دارید حل کنید. برای ما ضروری است که یک رادیاتور بخرید که نیازهای شخصی شما را برآورده کند. استفاده از این ابزار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود! علاوه بر این ، راهنمای خرید رادیاتور ایران رادیاتور ما را بخوانید تا بفهمید بهترین رادیاتور برای شما مناسب است.

چه رادیاتوری برای بهره وری گرمایی بهتر است؟


این یک سوال معمول در هنگام تصمیم گیری در مورد رادیاتور جدید است. هزینه یک فاکتور عظیم است وقتی شما محصول خود را خریداری کرده اید و با استفاده از ماشین حساب اتلاف حرارت رادیاتور ما می فهمید که کدام یک از رادیاتورهای ما اتاق شما را به بهترین شکل گرم می کند ، بهترین راه برای یافتن مشخصات مورد نیاز شما است.

چگونه تصمیم بگیرم که بهترین تعویض رادیاتور چیست؟


نحوه اندازه گیری راهنمای تعویض رادیاتور را بخوانید تا بفهمید چه عواملی را باید در نظر بگیرید که زمان خداحافظی از قدیمی و سلام به جدید فرا می رسد.

چگونه رادیاتور جدید خود را خونریزی کنم؟


در مورد تعمیر و نگهداری رادیاتور خونریزی رادیاتور ضروری است. این روند خروج هوایی است که در داخل سیستم رادیاتور بوتان شما محبوس شده است. برای آگاهی از نحوه خونریزی رادیاتور ، راهنمای ما را بخوانید.

اگر رادیاتور من نشت کند چه کاری انجام می دهم؟


این می تواند یک مشکل بزرگ باشد ، اما وحشت نکنید! اگر رادیاتور آلومینیومی شما شروع به نشت کرد ، هر دو سوپاپ را ببندید تا جدا شود ، هوا را آزاد کنید تا فشار خارج شود و نشت باید فروکش کند.

ماه های زمستان چطور؟


زمستان می تواند یکی از گران ترین زمان های سال برای کار کردن رادیاتورهای گرمایش مرکزی باشد. راهنمای ما را در مورد کارآمدترین راه برای گرمایش مرکزی در خانه خود در زمستان بخوانید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

بامین تهویه بازدید : 50 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پتانسیل کولر آبی آبسال

برای هر کیلو مرطوب سازی تحویل شده از یک مرطوب کننده آدیاباتیک 0.68kW کولر آبی آبسال حاصل می شود.

از آنجا که یک رطوبت ساز آدیاباتیک می تواند تا 1000 کیلوگرم در ساعت رطوبت و در نتیجه 680 کیلووات کولر آبی را فراهم کند ، در حالی که با کمتر از 0.3 کیلووات برق کار می کند ، پتانسیل آنها برای ارائه خنک کننده کم هزینه و کم انرژی به یک واحد کنترل هوا عالی.

1 کیلوگرم آب تبخیر = 0.68 کیلووات خنک کننده تبخیری

...
استراتژی های کولر آبی

سه استراتژی اصلی برای کولر آبی در واحدهای انتقال هوا وجود دارد.

کولر آبی مستقیم


رطوبت به جریان هوای تازه ورودی اضافه می شود ، در حالی که رطوبت آن را افزایش می دهد ، درجه حرارت آن را کاهش می دهد. این هوای مطبوع به جای اینکه دوباره در گردش باشد ، برای حفظ سطح رطوبت مناسب در اتاق ، مستقیماً به اتاق و با درصد زیادی از هوای اتاق که خارج می شود ، عرضه می شود.

میزان خنک سازی قابل دستیابی به سطح رطوبت جریان هوای ورودی بستگی دارد. هوا با رطوبت کمتر رطوبت بیشتری را جذب کرده و در نتیجه اثر خنک کننده تبخیری بیشتری خواهد داشت.

...


کولر آبی غیر مستقیم


از هوای خارج برای خنک سازی یک محیط داخلی و بدون مخلوط شدن جریان هوای داخلی و خارجی استفاده می شود. هوای خارج از طریق واحد بازیابی گرما (HR) اداره می شود و سپس خسته می شود. هوای برگشتی اتاق قبل از ورود مجدد به اتاق توسط واحد HR خنک می شود.

با مرطوب کردن جریان هوای خارجی قبل از واحد HR ، دمای آن کاهش می یابد و باعث افزایش ظرفیت خنک کننده سیستم می شود. این امکان را می دهد تا هنگامی که دمای خارج از شرایط مطلوب اتاق تأمین می شود ، از کولر آبی آبسال غیر مستقیم استفاده شود. سرعت بیشتر در جریان هوای خارجی نسبت به جریان داخلی ، ظرفیت خنک کننده سیستم را بیشتر می کند.

...

کولر آبی آبسال هوای خروجی


هوای برگشتی که از اتاق خارج می شود قبل از اینکه از طریق واحد منابع انسانی عبور داده شود و سپس در بیرون خسته شود توسط دستگاه رطوبت ساز خنک می شود. انرژی گرمایی خنک تأمین شده توسط دستگاه رطوبت ساز توسط واحد HR به جریان هوای ورودی منتقل می شود و باعث خنک سازی و کاهش بار مورد نیاز سیستم های تهویه مطبوع DX می شود.

از آنجا که هیچ مخلوطی از هوای خروجی مرطوب و هوای تازه ورودی وجود ندارد ، رطوبت نیز اضافه نمی شود ، بنابراین صرف نظر از میزان رطوبت هوای ورودی ، خنک سازی رخ می دهد.

ما کارشناسان رطوبت و کولر آبی آبسال شما هستیم

رطوبت سازهای آدیاباتیک Condair خنک کننده اقتصادی مشتریان در سراسر جهان است. از مراکز داده و دفاتر در آمریکا گرفته تا ایستگاه های راه آهن و مساجد در عربستان سعودی.

Condair دارای تجربه و دامنه محصول جامع برای ارائه مناسب ترین راه حل برای هر استراتژی کولر آبی آبسال واحد کنترل هوا است.

Condair دارای وسیع ترین رطوبت سازهای آدیاباتیک با امکانات تولید در آسیا ، اروپا و آمریکای شمالی ، عملیات فروش در 16 کشور و توزیع کنندگان در بیش از 50 کشور دیگر است.


سیستم های کولر آبی آبسال تجاری برای هر برنامه شخصی توسط متخصصان Condair طراحی شده اند تا موثرترین و کارآمدترین راه حل را ایجاد کنند. در صورت لزوم ، بخش های تحقیق و توسعه منطقه ای Condair می توانند با یک مشاور طراحی یا تیم طراحی سازنده AHU برای ارائه سیستم های سفارشی همکاری کنند.

در کنار این طیف و تخصص محصول ، تیم های مهندسی متخصص رطوبت ساز Condair’s پشتیبانی نصب ، راه اندازی و نگهداری را ارائه می دهند. این به طور مستقیم دانش سازنده را در محل فراهم می کند و اطمینان حاصل می کند که تجهیزات سالها به طور موثر و م effectivelyثر کار می کنند.


راه حل های خنک کننده کولر آبی


Condair طیف گسترده ای از سیستم های خنک کننده تبخیری تجاری را برای انواع واحدهای کنترل هوا تولید می کند. این طیف تخصصی با تخصص گسترده در صنعت برای اطمینان از اینکه Condair همیشه پیشنهاد و مناسب ترین راه حل را برای هر پروژه کولر آبی لورچ واحد کنترل هوا ارائه می دهد ، ترکیب شده است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع کولر آبی آبسال در لینک روبرو : کولر آبی آبسال

بامین تهویه بازدید : 47 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

منبع آب چقدر هزینه دارد؟


اگرچه به نظر یک سوال کاملاً ساده است ، اما می تواند کمی پیچیده شود زیرا مخازن آب از طیف گسترده ای از مواد مختلف ساخته می شوند و اندازه آنها از 100 لیتر تا بیش از 1 میلیون لیتر است.

برای یک بررسی اجمالی ، جدول زیر را ارائه داده ایم که به شما یک عدد پارکینگ برای اندازه های مختلف مخزن می دهد. توجه به این نکته مهم است که قیمتها بر اساس طیف وسیعی از عوامل مختلف متفاوت هستند. بعداً به برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

قیمت و ظرفیت منبع آب


همانطور که از جدول می فهمید ، بزرگترین عامل تأثیرگذار در قیمت منبع آب ، اندازه آن است. برای مخازن کوچکتر ، پلی اتیلن (پلاستیک درجه غذایی) متداول ترین ماده مورد استفاده است. سبک است و می توان آن را نسبتاً ارزان تهیه کرد.

برای مخازن بین 1000 لیتر و 17000 لیتر ، یک مخزن پلی بهترین انتخاب شما است و شما را بین 500 تا 4000 دلار بازپرداخت می کند. با افزایش اندازه مخازن از اینجا ، اوضاع کمی پیچیده تر می شود و اینجاست که مخازن فولادی به یک انتخاب منطقی و رایج تبدیل می شوند ، به ویژه در مناطق با خطر آتش سوزی. درباره مدیریت مخزن آب خود در شرایط آتش سوزی بیشتر بخوانید اینجا.

دلیل این امر آنست که برای مخازن حداکثر 17000 لیتری ، همانطور که انتظار دارید قیمت هر لیتر منبع آب پلی با بزرگتر شدن کاهش می یابد. با این وجود ، در حدود این محدوده ، مقیاس ها به عقب برمی گردند و هزینه مخازن پلی در واقع دوباره شروع به افزایش می کند و فولاد را به گزینه بهتر تبدیل می کند.

دلیل اصلی این امر تدارکات و عوارض حمل تانک است. مخازن پلی بیش از 24500 لیتر بارهای بیش از حد بزرگ در نظر گرفته می شوند و این باعث افزایش هزینه تحویل می شود. همچنین ، مخازن Poly در قالب ساخته می شوند و ساخت قالب در اندازه خاص غیر عملی و گران می شود.

از طرف دیگر ، مخازن استیل بر روی یک پالت تخت حمل می شوند و به طور کامل در محل مونتاژ می شوند ، که دسترسی به آنها را حتی به مکان های دور از دسترس و غیر قابل دسترسی نیز آسان می کند. با در نظر داشتن این موضوع ، مخازن آب از حدود 17000 لیتر معمولاً ساختاری فولادی دارند و قیمت آنها از حدود 4200 دلار شروع می شود.

در مورد سایر مواد مخزن مانند بتن یا فولاد ضد زنگ چطور؟


مخازن بتونی هنوز هم برای استفاده در زیر زمین یا مناطق آتش سوزی بسیار محبوب هستند ، اما قیمت آنها معمولاً بیشتر است و مستعد ترک خوردگی هستند و می توانند طعم آهک را به آب برسانند. مخازن استیل ضدزنگ اغلب بسیار گران هستند (مخصوصاً برای اندازه های بزرگتر مخزن آب) و بسته به کیفیت فولادی که در اتصالات جوش داده شده استفاده می شود ، غیر قابل اعتماد هستند.

اگر برای تعیین بهترین ماده برای مخزن خود به کمک نیاز دارید ، می توانید با یکی از مشاوران فروش ما در شماره 1800 985 203 صحبت کنید یا مقاله ما را در مورد مزایای مخزن آب فولادی بخوانید.

دوام و هزینه


برخی از مخازن ممکن است از قبل ارزان تر باشند ، اما با دوام از دست می روند ، بنابراین در طولانی مدت گران ترند. منبع آب پلاستیکی نیز در برابر گرمای تابشی آتش تسلیم می شوند و نمی توانند در برابر هر نوع جلوی آتش مقاومت کنند.

فولاد بسیار مقاوم در برابر آتش است و تقریباً همیشه یک بتن یا مخزن پلی را زنده می گذارد. حتی اگر قیمت اولیه بیش از یک گزینه ارزانتر باشد ، نگاهی به طول عمر کلی مخزن مهم است. اگر 10 سال دیگر هزینه مخزن آب دیگری را پرداخت کنید ، احتمالاً بهتر است پول اضافی را برای چیزی که بیش از 20 سال دوام دارد ، سرمایه گذاری کنید.

عوامل گارانتی


مخازن آب Heritage 20 سال ضمانت مشروط Pro-Rata را ارائه می دهند. این بدان معنی است که ما هزینه یا تعمیر هر یک از قطعات مخزن آب شما را که تحت شرایط و ضمانت قرار گرفته اند ، جایگزین خواهیم کرد. اکثر شرکت های Poly Tank در بهترین حالت فقط 10 یا 15 سال ضمانت ارائه می دهند. همچنین باید مراقب ضمانت محصولات "خیلی خوب برای درست بودن" باشید که سایر شرکت های منبع آب استیل در حال حاضر ارائه می دهند.

اگرچه ضمانت نامه 30 ساله ممکن است خوب به نظر برسد ، اما غالباً شرایط حاکی از آن است که ارزش تعمیر یا تعویض قطعات بر اساس قیمتی است که در محل فروش پرداخت می شود ، بنابراین در مدت 30 سال ، ضمانت نامه شما تأمین نخواهد شد در مورد ارزش فعلی مورد جایگزین شده و تقریباً بی ارزش خواهد بود.

عوامل دیگری که بر قیمت ها تأثیر می گذارند


برای مخازن با همان اندازه ، هنوز هم تعدادی از عوامل موثر بر قیمت وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر یک مخزن آب Heritage در نظر دارید ، بسته به رنگی که انتخاب می کنید ، قیمت ممکن است متفاوت باشد. ارزان ترین گزینه ZINCALUME است و اگر یکی از 9 گزینه COLORBOND ما را انتخاب کنید ، قیمت ها افزایش می یابد. اگر رنگی در ذهن دارید که خارج از این محدوده است ، می توانید از ما بخواهید که برای شما رنگی با پوشش پودر را متناسب با طرح رنگی مورد نظر شما تعیین کنیم.

 

گرفتن قیمت منبع آب


برای اینکه تصور واضح تری از قیمت منبع آب با کیفیت داشته باشین ، باید یک پیشنهاد مناسب را از اینجا درخواست کنید.مشاوران فروش ما می توانید در اینجا درخواست یک پیشنهاد رایگان کنید!

 

مشاهده لیست قیمت منبع آب در لینک روبرو : قیمت منبع آب

بامین تهویه بازدید : 51 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برای هر صاحب خانه ، پمپ آب کاری است که شاید شما مجبور باشید زودتر از آن انجام دهید. پمپ آب بسیار راحت و کارآمد است. تأمین آب به طور منظم به تمام مناطق خانه شما را تضمین می کند. در حالی که پمپ های آب بیشتر توسط لوله کش های واجد شرایط نصب می شوند ، شما می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید و خود را از متحمل شدن هزینه های اضافی نجات دهید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بدانید چگونه یک پمپ آب را در یک خانه نصب کنید و خوب کار می کنید. همچنین ، اگر از سختی گیر استفاده می کنید که زندگی شما را آسان می کند و شما را از مشکل سلامتی محافظت می کند. خوشبختانه ، این مقاله تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد. مراحل زیر را دنبال کنید:

آماده سازی

این یکی از حساس ترین مراحل است. این تعیین خواهد کرد که آیا پروژه شما روان خواهد بود یا پروژه های دیگر. ابتدا با تعیین و به دست آوردن ابزار و موادی که برای پروژه مورد نیاز است ، شروع کنید.

اینها ممکن است شامل لوله های آب ، کابلهای برق ، انبردست ، آچار ، نوار برق ، پیچ و پیچ گوشتی باشد (و نه محدود به آنها). همچنین وقت خود را بگذارید تا تعیین کنید کدام نوع پمپ آب را می خواهید نصب کنید. امروزه مدل های زیادی در دسترس است بنابراین به راحتی می توانید مدلی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما تنظیم شود.

پلاگین را برای پمپ آب نصب کنید

بنابراین چگونه می توان پمپ آب پنتاکس را در خانه نصب کرد؟ خوب ، اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب پلاگین برای پمپ آب است. بیشتر پمپ های آب خانگی برای کار خود به برق متکی هستند بنابراین دوشاخه در این حالت برق پمپ آب شما را تأمین می کند. دوشاخه باید در نقطه ای نه چندان دور از جایی که قصد نصب پمپ آب خود را دارید نصب شود. با این کار می توانید از حداقل منابع استفاده کنید.

فضایی را برای پمپ آب خود ایجاد کنید

این مرحله به شدت بستگی به این دارد که بخواهید پمپ آب خود را در چه بخشی از خانه خود نصب کنید. در بیشتر موارد ، پمپ آب در برخی از مکان های حیاط خانه نصب شده است که می تواند به راحتی آب تمام قسمت های خانه شما را تأمین کند.

در این صورت باید سایه بان برای پمپ آب خود ایجاد کنید. برای ساختن "خانه" قابل توجه برای پمپ آب خود از چند ورق چوب و آهن استفاده کنید. این باعث می شود آب شما از عوامل خارجی مانند باران یا حتی سرقت جلوگیری کند. پس از آن ، لوله های اصلی آب را متصل کنید تا با این خانه پمپ آب آماده شوید تا مراحل نصب پمپ آب را انجام دهید.

سیم کشی

مرحله بعدی قرار دادن سیم های برق به گونه ای است که آنها فیش برق را با پمپ آب متصل کنند. برای اقدامات ایمنی بیشتر ، بسته به موقعیت خانه پمپ آب ، همه سیمها باید از زیر زمین عبور کنند.

پمپ آب خود را نصب کنید

با تمام لوله های آب و سیم های برق موجود ، زمان نصب واقعی پمپ آب پمپیران فرا رسیده است. با کمک یک دست کمک ، پمپ آب خود را بردارید و آن را در خانه پمپ آب قرار دهید. بسته به دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده ، کابل های برق و لوله های آب را به پمپ آب متصل کنید.

بیشتر پمپ های آب دستورالعمل های متفاوتی دارند ، بنابراین عاقلانه خواهد بود که راهنما را بخوانید فارغ از اینکه چند بار پمپ های آب را نصب کرده اید. توجه به این نکته مهم است که بهترین راه برای دور زدن این مرحله این است که هم برق و هم آب را خاموش کنید تا کارتان تمام شود. این کار نه تنها کار شما را آسان می کند بلکه از خطراتی مانند برق گرفتگی نیز جلوگیری می کند.

پمپ آب خود را تست کنید

بیشتر پمپ های آب قبل از استفاده به پرایمینگ نیاز دارند. پرایمینگ فرآیند آماده سازی پمپ آب با افزایش سطح فشار آن برای استفاده آماده است. پس از پرایمینگ ، با باز کردن دریچه های آب و روشن کردن برق ، عملکرد پمپ خود را بررسی کنید.

اگر به تمام مراحل ارائه شده در بالا عمل کرده اید ، آب باید روان روان شود. با این حال ، ممکن است با اولین بار درخواست ، آن را درست دریافت نکنید. بعضی اوقات ممکن است نشتی به خصوص در نواحی اطراف مفاصل مشاهده کنید. برای نشت ، این یک مورد ساده از سفت شدن مفاصل است. با این حال ، اگر پمپ آب شما به درستی کار نمی کند. شاید لازم باشد به مراحل بالا برگردید.

نکته حرفه ای

هنگام نصب پمپ آب ، دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده کالای خود را بخوانید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که دیگر مجبور نیستید به مرحله ای برگردید که فکر می کردید دیگر از آن استفاده نکرده اید. همچنین تمام ابزارها و موادی را که از قبل برای پروژه نیاز دارید جمع کنید. پرس و جو از دوستان و خانواده که قبلاً پمپ آب نصب کرده اند نیز به شما کمک خواهد کرد.

مزایای نصب پمپ آب در یک خانه

اکنون که می دانید چگونه یک پمپ آب را در خانه نصب کنید ، در ابتدا اجازه دهید برخی از مزایای نصب یک پمپ آب را بررسی کنیم:

شما را پس انداز می کند
هزینه داشتن پمپ آب شخصی را نمی توان با هزینه ای که با اشتراک پمپ عمومی یا هر شکل دیگری از آب عمومی تأمین می شود مقایسه کرد. هزینه های مربوط به اشتراک پمپ آب بسیار زیاد است ، نیازی به ذکر نیست که هیچ تضمینی برای تأمین منظم آب پاک وجود ندارد. اگر یک پمپ آب در خانه خود نصب کنید ، خوب است که بروید.

از تأمین آب به طور منظم اطمینان حاصل کنید


کار پمپ آب پمپاژ آب به منبع آب منزل شما است که به نوبه خود آب قسمتهای دیگر را تأمین می کند

خانه شما بنابراین نصب یک پمپ آب ، تأمین آب منظم را تضمین می کند که می دانید کلید زندگی انسان است.

حکم نهایی

شکی نیست که پمپ آب برای هر خانه ای بسیار ضروری است. وظیفه پمپاژ آب به پمپ آب است که به نوبه خود آن را به قسمت های مختلف خانه شما می رساند. اگرچه درست است که یک لوله کش وظیفه نصب پمپ های آب را دارد ، شما همیشه می توانید این کار را به تنهایی و با رعایت برخی دستورالعمل های DIY مانند دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله انجام دهید.

در این مقاله نحوه نصب پمپ آب در خانه و همه مواردی که برای موفقیت در پروژه لازم دارید توضیح داده شده است.

 

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

بامین تهویه بازدید : 94 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

یک سیستم جمع آوری آب باران بیش از نصب منبع آب وجود دارد.

لنس ترنر در هنگام نصب سیستم به آنچه شما نیاز دارید در نظر بگیرید ، چه مخازن و لوازم جانبی برای بهبود عملکرد سیستم شما را در نظر می گیرد.
این مقاله برای اولین بار در شماره 145 (اکتبر-دسامبر 2018) مجله تجدید چاپ شد.


مخازن آب باران تقریباً در هر اندازه ، شکل و رنگی که می توانید تصور کنید وجود دارد ، با انواع مواد متناسب با ترجیحات مختلف یا الزامات استفاده. بنابراین در هنگام خرید منبع آب باید به دنبال چه مواردی باشید و چه اجزای دیگری لازم است تا سیستم بتواند با اطمینان و بدون دردسر کار کند؟ ما محل نشست ، اندازه ، نصب ، مواد مخزن ، جمع آوری آب ، استفاده از آب و موارد دیگر را در نظر می گیریم!

 

انتخاب سایت ، اندازه و شکل منبع آب


اولین تصمیمی که شما باید بگیرید این است که منبع آب در کجا واقع خواهد شد. مخزن در جایی که قرار می دهید اندازه و شکل آن را تعیین می کند و احتمالاً حتی در صورت نیاز به ترکیب شدن در پوشش گیاهی یا دیوارهای اطراف ، رنگ آن را نیز تعیین می کند.

ممکن است بخواهید مخزن آب را در کنار خانه یا ریخت و پاش قرار دهید ، که باعث می شود جمع آوری آب ساده تر باشد و باعث کاهش خط لوله شود. در صورت نیاز به مخزن به دور از خانه ، لوله کشی گسترده تر ، پیچیده تر و گران تر خواهد بود. اگر قصد دارید پمپ را در سیستم آب باران خود گنجانید ، دسترسی به برق نیز الزامی است.

 

دسترسی به تعمیر و نگهداری نیز مهم است. ممکن است شما نیاز به تمیز کردن پشت مخزن برای از بین بردن برگها و زباله ها داشته باشید و هرگونه فیلتر یا واگن برقی که اولین بار در مخزن است ، به تمیز کردن گاه به گاه نیاز دارید.

اگر قرار است پمپ و تجهیزات دیگری وجود داشته باشد ، معمولاً بهتر است در صورت امکان آنها را در نزدیکی مخزن ذخیره سازی آب قرار دهید ، بنابراین این کار را انجام دهید. از طرف دیگر ، شما فقط می توانید یک شیر آب ساده برای مخزن آب را پر کنید یا از سیستم آبیاری قطره ای آهسته تغذیه کنید ، و این امر به شما اجازه می دهد کار را انجام دهید. هرچه مخزن نسبت به محل استفاده بالاتر باشد ، فشار آب نیز بهتر خواهد بود ، بنابراین اگر می خواهید بدون پمپ بروید ، این را در نظر بگیرید.

در آب و هوای گرم ، بهتر است مخزن ذخیره سازی آب را در صورت امکان در سایه قرار دهید تا دمای آب مخزن و از این رو تبخیر و همچنین رشد احتمالی باکتری ها کاهش یابد.

اگر نمی توانید یک مکان سایه دار پیدا کنید ، با کاشت بوته ای که به سرعت رشد می کند در قسمت آفتابی منبع آب ایجاد کنید. برخی بوته های بومی استرالیا وجود دارند که به سرعت رشد می کنند و گیاهان سایه ای عالی هستند. با استفاده از محل های محلی خود به محل مناسب خود مراجعه کنید. گیاهان

 

مشاهده برند های مختلف منبع آب در لینک روبرو.www.bamintahvie.com

 

برای بیشتر ساکنان شهر ، فضا در حق بیمه است ، بنابراین اندازه و شکل مخزن معمولاً با فضای موجود تعیین می شود. اگر فضا به شما امکان نصب هر اندازه مخزن مورد نظر خود را می دهد ، باید با توجه به نیاز آبی شما از آن ، منطقه جمع آوری سقف و میزان بارش سالانه مورد انتظار مکان شما اندازه گیری شود. 

برای زندگی با چگالی بالا یا جایی که فضای زیر زمین شما را به مخزنی کوچکتر از آنچه دوست دارید محدود می کند ، یک مخزن زیرزمینی ممکن است راه حل باشد. اینها به صورت مخازن و یا بتونهای پلیمری در دسترس هستند.

مخازن بتونی معمولاً در داخل تقویت می شوند و به همین ترتیب می توانند از بارهای سنگین پشتیبانی کنند ، بنابراین می توان آنها را در زیر مسیرهای رانندگی قرار داد.

برخی از مخازن پلی استیل زیرزمینی نیز به خوبی تقویت شده اند و می توانند بارهای قابل توجهی را تحمل کنند. مخازن زیر زمینی معمولاً به عنوان بخشی از یک ساختمان جدید نصب می شوند ، اما در هنگام انجام کارهای مهم زمینی ، مانند تعویض راهرو یا گذاشتن تخته سنگ برای گاراژ نیز مناسب هستند.

اگر خانه شما بر روی قلاب های سواری نصب شده است ، یا دارای یک عرشه نصب شده پس از آن هستید ، می توانید یک منبع آب در نظر بگیرید. اینها شامل یک قاب فلزی در اطراف یک مثانه پلاستیکی یا لاستیک منعطف است.

با پر شدن مثانه ، حداکثر اندازه آن گسترش می یابد. با این حال ، نگهداری دوره ای شستشوی دوره ای (در صورت لزوم) از مخزن مثانه ، چالش های بیشتری را نسبت به مخزن ایجاد می کند که دسترسی داخلی را ممکن می سازد.

همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه آب از پشت بام به داخل مخزن می رسد. اگر مخزن را دور از رودخانه های مجموعه قرار دهید ، ممکن است لازم باشد از سیستم موسوم به "مرطوب" استفاده کنید ، که می تواند به هزینه ها و پیچیدگی های آن بیفزاید. برای اطلاعات بیشتر بعداً به "سیستم های مرطوب و مرطوب" در مقابل مراجعه کنید.

محل مخزن ذخیره سازی آب می تواند بر طول عمر مواد تأثیر بگذارد. در حالت ایده آل ، مخزن باید در صورت امکان نه تنها برای پایین نگه داشتن دمای آب و کاهش تبخیر ، در سایه قرار گیرد ، بلکه به این دلیل است که برخی از مواد به ویژه پلاستیک و فایبرگلاس با نور مستقیم خورشید سریعتر تخریب می شوند.

همچنین باید درباره شکل منبع آب تصمیم بگیرید. مخازن گرد (متداول ترین) در هر دو تنظیم بلند و چمباتمه ، مخازن بیضی شکل ، مخازن مستطیل ، مخازن باریک برای فضاهای باریک ، مخازن مثانه (برای قرار دادن در زیر کف یک خانه ، به عنوان مثال) وجود دارد و حتی سیستم های مخزن مدولار که اجازه می دهد شما می توانید مخازن از اشکال غیر معمول برای جا دادن فضاهای عجیب و غریب تهیه کنید.

فقط به یاد داشته باشید که برای یک فضای معین ، یک مخزن مستطیل شکل آب بیشتری نسبت به یک مخزن گرد یا بیضی شکل دارد.

به عنوان مثال ، اگر فضای دو به دو متر کوچک دارید که می خواهید مخزن را در آن قرار دهید ، یک مخزن مستطیل شکل که دو متر ارتفاع دارد ، 8000 لیتر آب را در خود نگه می دارد ، در حالی که یک مخزن دایره ای در همان ارتفاع تنها 6280 لیتر را نگه می دارد.

 

مشاهده لیست قیمت منبع آب

بامین تهویه بازدید : 108 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

انواع زیادی از پمپ ها و مکمل های مربوط به پمپاژ آب را داریم ، همچنین پمپ های شناوری برای زهکشی آب یا تخلیه آب زباله.

در این پست ما پمپ شناور ARS را برجسته خواهیم کرد.

محصولی مؤثر برای اقدامات تخلیه فاضلاب و آب باران به شبکه های فاضلاب یا مدیریت بهداشت فاضلاب ساختمان ها و شهرها ، همه آنها فعالیت های اساسی هستند که باید با احتیاط و توجه جدی در آن انجام شود ، بنابراین از خطری که نمایان می شود جلوگیری می کند. اگر آنها به سرعت از بین نروند ، برای بهداشت عمومی

 

مشاهده لیست قیمت فروش پمپ شناور

 

پمپ های شناوری ARS

 

پمپ های برقی سری ARS ، گروه های شناور هستند که به طور خاص برای تصفیه فاضلاب طراحی شده اند.

این پمپ ها توسط یک قسمت هیدرولیک و توسط یک موتور الکتریکی تشکیل می شوند. قسمت هیدرولیک دارای پروانه هایی از نوع: زهکشی ، گرداب ، تک کانال ، چند کانال و موج شکن است که به داشتن انواع عبور مواد جامد بین 6 تا 105 میلی متر کمک می کند.

بخش اساسی دیگر این پمپ فلنج های مکش و تخلیه است. آنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مطابق با استاندارد EN 1092 (DIN 28605) از قطر 40 تا 300 ساخته شده اند و مطابق DIN 2501-PN10 حفر می شوند که همان آیین نامه است.

پمپ های برقی برند ARS گروه هایی از استحکام عالی هستند که بسیار با ایمن کار می کنند. این امر در اصل ممکن است به یاتاقان ها و شفت های بزرگ آن ، پروب های رطوبت و دما (استاندارد از 7.5 اسب) ، تا مهر و موم مکانیکی دوتایی آن و در محفظه روغن برای روغن کاری مکانیکی های مکانیکی کمک کند که از پمپ ما در برابر نشت آب محافظت می کند. .

برای نگه داشتن آن در مدت زمان طولانی در شرایط عالی ، این مارک با استفاده از روکش اپوکسی مضاعف به درمان نقاشی می پردازد. علاوه بر ارائه رنگ یکپارچه شده با پلی آمید مخصوص جهت غوطه وری و مقاومت در برابر محیط های صنعتی تهاجمی.

کلیه گروه های پمپ شناور این مارک دارای قفس سنجاب از نوع موتور الکتریکی سه فاز هستند. ضمانت دستکاری چیست

هر مدل از پمپ های زیر آب این مارک برای مصارف خاص طراحی شده است ، بنابراین انتخاب قدرت مناسب یا اینکه در هر حالت به آن نیاز خواهیم داشت راحت است. در حال حاضر ، قدرت بین 1.1 Cv از گروه های زهکشی یا سنگ شکن ها ، و 135 Cv از گروه های چند کاناله در نوسان است.

 

چگونه پمپ شناور را انتخاب کنیم؟

 

برای انتخاب یک گروه شناوری با کیفیت باید پارامترهای زیر را در نظر بگیریم:

ارتفاع مانومتر
جریان.
هدایت ph و هدایت الکتریکی.


چگالی و چسبندگی مایع برای پمپاژ. به عنوان مثال ، پمپ هایی که قادر به پمپ کردن ذرات معلق حاوی فاضلاب هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. این کارها به لطف این واقعیت است که آنها از پروانه هایی استفاده می کنند که با طراحی خود پمپ را از انسداد و مربا محافظت می کنند.


برنامه ای که پمپ برای آن طراحی شده است. در این برند می توانیم پمپ های شناوری را به دست بیاوریم: کارخانه های تصفیه فاضلاب ، پمپاژ فاضلاب فاضلاب شهری و صنعتی ، زهکشی ساختمانها و زمین ، تصفیه فاضلاب ، فرآیندهای صنعتی ، آب باران حاوی ذرات ساینده و ماسه ، آب معادن مجموعه چاله های بیولوژیکی و غیره
نوع نصب پمپ. شایع ترین آنها عبارتند از: محفظه مرطوب ، محفظه قابل حمل و خشک.

در هر صورت قبل از انتخاب پمپ شناور ما توصیه می شود از یک متخصص متخصص کمک بخواهیم. افراد متخصص و دارای تجربه عالی مانند تکنسین های ایده آل بمباس.

 

مشاهده لیست قیمت پمپ شناور

بامین تهویه بازدید : 64 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

انواع مختلفی از پمپ ها در بازار وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی ها و کارکردهای خاص خود را دارند. ویژگی ها و عملکردهای مختلف پمپ ها ممکن است شما را گیج کند. در نتیجه ، ما تصمیم گرفتیم تا با توضیح بیشتر در مورد انواع مختلف پمپ ها در بازار ، کار را برای شما آسانتر کنیم. ما قبلاً پمپ های گریز از مرکز و آبگیری را بررسی کرده ایم. در این مقاله ، ما در مورد استفاده از پمپ در زیر آب یا همان پمپ شناور بحث خواهیم کرد.

 

پمپ شناور چیست؟

پمپ شناور واحدی است که یک پمپ و یک موتور را با هم ترکیب کرده و برای زیر آبگیری مناسب است. پمپ های شناوری برخلاف پمپ های جت که مایعات را جذب می کنند ، مایعات را به داخل سطح فشار می دهند. در نتیجه ، بیشتر افراد پمپ های شناوری را مؤثرتر از پمپ های جت می دانند.

 

دو نوع پمپ شناوری در بازار وجود دارد: پمپ های تک مرحله ای و چند مرحله ای که پمپ های چند مرحله ای رایج ترین آنها هستند. پمپ های تک مرحله ای تنها یک پمپ پروانه دارند که می توانند مایعات را تا 125 متر بالا ببرند. با این حال ، پمپ های چند مرحله ای دارای دو یا چند پمپ پروانه ای هستند که باعث می شوند مایعات به بیش از 125 متر برسند.

 

اسفاده از پمپ شناور

 

در صنایع مختلف می توانید از پمپ های شناوری استفاده کنید. معمولاً مردم از پمپ های تک مرحله ای برای زهکشی ، پمپاژ صنعتی و پمپاژ فاضلاب استفاده می کنند. در مقابل ، مردم معمولاً از پمپ های چند مرحله ای برای استخراج آب های تجاری ، مسکونی و صنعتی استفاده می کنند. همچنین می توانید از پمپ های غوطه وری در تصفیه خانه های فاضلاب و حتی آبگیری معدن استفاده کنید!

در اینجا در ایزی انواع مختلفی از پمپ های غوطه وری را که برای مصارف و بودجه های مختلف مناسب هستند حمل می کنیم. ما در این مقاله لیستی از پمپ های غوطه وری را با ویژگی های منحصر به فرد آنها ، در اختیار شما قرار داده ایم.

 

جهت مشاوره و خرید پمپ شناور فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 701
  • بازدید کلی : 2,501